REKLAMA

Aktywacja_Chmury_EYE4.pdf

Kamera Orllo NC500-PLUS - brak łączności poza WIFI, nie łączy po danych 3/4G

Połącz kamerę kablem skrętka do routera ustaw w ustawieniach kamery w ustawieniach sieci statyczny adres IP i Bramkę DNS itd. Tak aby kamera miała dostęp do internetu. Włącz aplikację w telefonie do kamery wyłącz wi-fi włącz transmisję danych i sprawdź czy połączysz się z kamerą z zewnętrznej sieci. Kamera musi być dodana do naszej chmury w aplikacji eye4 lub tej z której korzystasz.


Pobierz plik - link do postu

INSTRUKCJA OBSŁUGI

Aktywacja usługi chmury w
aplikacji Eye4

Niniejsza instrukcja zawiera informacje dotyczące specyfikacji technicznej i obsługi urządzenia, jego
funkcji i ustawień oraz prawidłowej instalacji.
Należy uważnie przeczytać treść niniejszej instrukcji obsługi przed pierwszym użytkowaniem.
Postępowanie zgodne z instrukcją jest warunkiem prawidłowego funkcjonowania i korzystania z
urządzenia.
Życzymy Państwu zadowolenia z użytkowania urządzenia.

str. 1

WAŻNE:




















Chmurę możemy aktywować tylko w aplikacji Eye4
Kamery obsługujące chmurę:
Wewnętrzne: W3, W4, NV900, NV900+
Zewnętrzne: Z1, Z3, Z4, Z5, Rotation FULLHD, Z6, Mini Rotation, Z7, Z8, Z9, Z10
Czas działania chmury po aktywacji to 6 miesięcy (7 dni materiał jest utrzymywany w
chmurze, następnie zostaje nadpisywany najstarszy plik)
Rozdzielczość zapisu nHD 640x360p/15FPS kompresja H.264/H.264+, format pliku: mp4
Chmura obsługiwania jest tylko na urządzeniach mobilnych
Zapis tylko i wyłącznie po alarmie/wykryciu ruchu/ludzi , nie ma ciągłego zapisu
Okresu ważności usługi nie można wstrzymać ani zawiesić, od momentu aktywacji
obejmuje ona 6 miesięcy kalendarzowych
Wykupiony pakiet można przedłużyć kolejnym kodem QR, po dokonaniu zakupu usługi w
sklepie orllo.pl
Brak możliwości usunięcia wybranych fragmentów z magazynu (usunięcie kamery – czyści
całość)
Po usunięciu kamery z konta lub jej zresetowaniu, nagrania przechowywane ulegają
usunięciu, natomiast sama usługa po ponownym dodaniu kamery jest aktywna przez cały
czas (tylko bez wcześniejszych nagrań)
Użytkownik może najpóźniej ostatniego dnia ważności usługi pobrać wideo z chmury. Po
zakończeniu/wygaśnięciu usługi użytkownik nie może pobrać plików wideo, które były
zapisane 7 dni wstecz.
Zakupiona usługa chmury nie podlega zwrotowi
Gdy usuniemy kamerę z konta, usuwają się również nagrania w chmurze
Gdy dodamy kamerę do innego konta, usługa chmury będzie dostępna na drugim koncie,
ale bez wcześniejszej historii zapisu wideo
Aktywacja chmury nie powoduje aktywacji innych funkcji w kamerze takich jak np.:
wykrywanie płaczu dziecka czy wykrywanie wyjścia/strefy
Kamera powinna posiadać najnowsze Firmware(oprogramowanie).

Zalecenia do prawidłowego działania chmury:





Szybkość wysyłania(upload) i pobierania(download) na poziomie min. 4Mb/s lub wyższe
(Wartość podana dla jednej kamery)
Kamera musi być dodana do konta i chmura musi zostać aktywowana przez QR kod, w
innym przypadku wideo nie będzie nagrywane
Gdy kamera nie ma dostępu do Internetu w momencie wykrycia ruchu, nie przesyła
wideo do chmury
Kamera musi być podłączona do zasilania

str. 2

PROCES AKTYWACJI CHMURY W APLIKACJI EYE4
1) Podczas aktywacji chmury, na koncie aplikcji, powinna być dodana kamera w, której
chcemy aktywowac usługę.
2) Uruchom i zaloguj się do aplikacji,
3) W oknie głównym wybierz [
],
4) Następnie zeskanuj kod QR, który otrzymałeś w wiadomości e-mail lub w przesyłce.

str. 3

5) Wybierz kamerę dla, której checesz aktywowac usługę i naciśnij na [AKTYWUJ]

Status zeskanowanego kodu
QR. Jeśli kod był już użyty,
widoczny będzie status „Użyto”

6) Usługa chmury została aktywowana dla wybranej kamery.

str. 4

Zeskanować kodu QR można także z galerii, gdy pod ręką nie mamy nic więcej oprócz telefonu.
1) Przejdź na swoim telefonie do skrzynki mailowej, na którą otrzymałeś wiadomość z
kodem QR.
2) Zapisz otrzymany kod QR w galerii telefonu.
3) Zeskanuj kod z galerii telefonu – przy wykorzystaniu tylko i wyłącznie swojego
telefonu.

Naciśnij ‘Album’, następnie
aplikacja przekieruje Cię do
galerii telefonu, w której
zapisałeś kod QR. Wybierz
zapisany obraz zatwierdzając
przyciskiem ‘Wybierz’.

str. 5

OPIS DZIAŁANIA CHMURY
Aby przejść do zapisów w chmurze, należy nacisnąć symbol chmury.

Materiał zapisuje się w chmurze tylko po alarmie (wykrywanie ruch, wykrywanie ludzi), dlatego
należy uruchomić alarmy w ustawieniach kamery. Przejdź do ustawień kamery i odszukaj
zakładkę [Alarmy i Analiza AI+]. Włączenie powiadomień alarmowych, jest równoznaczne z
zapisem materiału w magazynie chmurowym. Oczywiście w sytuacji, gdy usługa jest aktywowana.

str. 6

Kiedy alarm został włączony, pliki wideo w chmurze będą zapisywane.
Przeglądanie plików: przejdź do [
] i wybierz odpowiedni plik wideo, który chcesz odtworzyć.
Pliki zapisywane są według godziny alarmu, która jest widoczna obok każdego filmu. Cały miesiąc
można zobaczyć po przeciągnięciu ekranu w dół.

Kropka oznacza, że w
danym dniu jest zapis w
chmurze.

Pozwala przejść do
zakładki informacji o
chmurze.

Podgląd materiału w
orientacji poziomej. Tryb
pełnoekranowy.

Godzina zdarzenia. Czas
trwania wideo.

Wideo zapisane w
chmurze.

str. 7

Po wybraniu filmu, który chcemy obejrzeć zostanie on automatycznie odtworzony. W kamerach,
które posiadają wbudowany mikrofon będzie słyszalny głos, podczas odtwarzania. Plik wideo
możemy pobrać do pamięci telefonu naciskając na [

].

Pobranie wideo do
pamięci telefonu.

Zatrzymanie/rozpo
częcie odtwarzania

Przewijanie wideo. Niektóre
wideo może się nie przewijać
dlatego lepiej pobrać je do
pamięci telefonu.

str. 8

Opis ekranu przy orientacji poziomej

Wybór dnia miesiąca

Pozwala przejść do
zakładki informacji
o chmurze.

Pobranie wideo do
pamięć telefonu.

Wideo zapisane w chmurze po
alarmie.

str. 9

Po naciśnięciu ikony [
] możemy sprawdzić okres ważności chmury. W zakładce tej możemy
też zakupić usługę chmury, ale rekomendujemy zakup chmury w sklepie orllo.pl.
https://orllo.pl/kod-qr-zapis-w-chmurze.html
Zakup przez aplikację jest droższy i wymaga skorzystania z karty płatniczej, która jest dodana do
Google PLAY lub APPSTORE.

Okres ważności – okres
do kiedy chmura będzie
aktywna.

Informacje na temat
chmury.

str. 10

REGULAMIN USŁUGI CHMURU DOSTEPNY POD LINKIEM:
https://orllo.pl/instrukcje/REGULAMIN_CHMURA.pdf

W sytuacji gdy napotkasz problem z konfiguracja urządzenia lub odnajdziesz błąd w
instrukcji obsługi zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem:
pomoc@orllo.pl .

str. 11