REKLAMA

ROTOR.rar

CONRAD 284971 instrukcja obsługi POLSKI

CONRAD 284971 instrukcja obsługi POLSKI Producent: CONRAD Model: 284971 Jezyk: POLSKI


Pobierz plik - link do postu
  • ROTOR.rar
    • ROTOR.pdf


ROTOR.rar > ROTOR.pdf

AUTOMATYCZNY ROTOR ANTENOWY
INSTRUKCJA OBSŁUGI
Uruchomienie
1. Podłączenie
Rotor łączymy z jego sterownikiem za pomocą kabla
3-żyłowego. Zaciski w obu urządzeniach są
ponumerowane od 1 do 3 i należy połączyć
poszczególne żyły kabla zgodnie z tą numeracją
(właściwa polaryzacja zasilania !).
2. Synchronizacja
Pokrętło pozycjonera na sterowniku ustawić do
oporu w prawo. Odczekać, aż silnik także wykona
swoją drogę do końca. Teraz ustawić pokrętło
pozycjonera do oporu w lewo – i znowu odczekać na
pełne wykonanie polecenia przez silnik. Teraz silnik
jest zsynchronizowany ze sterownikiem.
Na koniec ustawić regulator pozycjonera na kierunek
północny i zamontować antenę na rotorze tak, aby
wycelowana była także w kierunku północnym.

Dane techniczne
Napięcie zasilania:
Pobór mocy:
Napięcie zas. silnika:
Kąt obrotu:
Prędkość obrotowa:
Moment obrotowy:
Średnica masztu:
Obciążenie pionowe:
Kabel sterujący:
Masa:

230 V, 50 Hz
68 W
18 V~
360° (z ogranicznikiem mechanicznym)
70 sekund / 360°
21,5 Nm
28 – 44 mm
45 kg
3-żyłowy
4 kg

Ten artykuł odpowiada następującym wytycznym EWG:
• 89 / 336 / EWG (EMVG dopuszczalne pola magnetyczne)
• 73 / 23 / EWG wytyczna niskich napięć

Uwagi dot. bezpieczeństwa eksploatacji






Urządzenie odpowiada normom zasilania klasy II ochrony z „wtykiem Euro” i wymaga napięcia sieciowego
230 V 10%, przy czym silnik zasilany jest napięciem zmiennym 18 V. Inne napięcia są niedopuszczalne.
Sterownik rotora może pracować wyłącznie w zamkniętych pomieszczeniach, wolnych od wilgoci i kurzu.
Rotor ten nie nadaje się do obracania antenami satelitarnymi, ze względu na ich dużą powierzchnię, co przy
silnym wietrze mogłoby spowodować uszkodzenie zębatek przekładni.
Należy zwrócić uwagę na solidność montażu rotora do rury nośnej anteny, oraz do masztu i przewidzieć
wytrzymałość mechaniczną elementów mocujących, wystarczającą dla przeciwstawienia się dużemu
ciśnieniu powietrza i gwałtownym porywom wiatru w czasie burzy.
Uwagę należy poświęcić również i prawidłowemu montażowi elektrycznemu pomimo, że w tym wypadku
ogranicza się on do podłączenia zaledwie jednego tylko kabla z dwóch stron. Poszczególne żyły kabla w
zaciskach winny być zamocowane w sposób pewny i pozbawiony wszelkich luzów, gdyż wszelkie
ewentualne iskrzenia potem, spowodowane niedbałym montażem, mogą doprowadzić do uszkodzenia
silnika, lub elektroniki sterującej.