REKLAMA

Demonta___deski_rozdzielczej.rar

Peugeot 307 SW 2006 1.6 HDI - Jak wymienić konsolę po wystrzale poduszek?

Robiłem w 307CC 06r 1. Sensor AirBag jest w tunelu środkowym przed drążkiem zmiany biegów (do demontażu przy wyjęciu deski) 2. Ja mam u siebie deskę skórzaną i po wymianie okazało się, że wystarczy tylko wyjąć wkład skórzany z deski (przy szybie deska łączy się takimi klipsami, które można wytargać siłą (z wyczuciem). 3. Jeśli chcesz targać całą konsolę, to: -najpierw tunel środkowy -radio, zmieniarka (jak jest), panel klimy, wyświetlacz, kierownica -przełącznik zespolony (nie kręcić kołami po demontażu), licznik Dobrze jest robić aparatem zdjęcia, w jaki sposób są prowadzone wiązki, gdzie są mocowane do stelaża. Reszta w załączniku.


Pobierz plik - link do postu
  • Demonta___deski_rozdzielczej.rar
    • Deska rozdzielcza II.docx
    • Deska rozdzielcza I.docx


Demonta___deski_rozdzielczej.rar > Deska rozdzielcza II.docx

C5FG23FC - 02/07/2006 - 307 DO NUMERU DAM 10471DEMONTAŻ/MONTAŻ : TABLICA ROZDZIELCZAUWAGA : Operacja demontażu - montażu deski rozdzielczej wymaga wielkiej ostrożności/podczas demontażu, należy zważać na prawidłowe odblokowanie złączy; natomiast przy montażu należy przestrzegać prawidłowego poprowadzenia i zamocowania wiązek .1 - OPRZYRZĄDOWANIE SPECJALNE :[1] Plastikowa szpachelka (-).1350 .2 - DEMONTAŻ :Zabezpieczyć przednie fotele .Odłączyć akumulator .Przesunąć przednie fotele maksymalnie do tyłu .Wyprostować koła i zablokować stacyjkę .Zdemontować :* Dolny panel środkowy oraz obudowa popielniczki . * Konsola centralna . * Górny panel środkowy oraz nawiew środkowy . * Czujnik temperatury zewnętrznej . * Zestaw wskaźników . * Ekran wielofunkcyjny . * Wykładziny słupków szyby przedniej . W głębi obudowy (gniazda) ekranu wielofunkcyjnego, zdemontować śrubę mocującą na górnej części klimatyzatora .Wymontować czujnik oświetlenia z deski rozdzielczej . Za pomocą plastikowej szpachelki [1] zdemontować nawiewy boczne .Zdjąć osłonę (1) skrzynki bezpieczników oraz wykładzinę (2) pod kolumną kierowniczą, wypinając je do dołu .Zdemontować poduszkę powietrzną kierowcy . Rozłączyć złącze pozostałe w dolnej części pod kierownicą .Poluzować śrubę mocującą koła kierownicy o kilka skoków gwintu .Wyciągnąć koło kierownicy ze swoich rowków naciskając ręcznie na obrzeże .Zdemontować :* śruba mocująca kierownicy* kierownica, po przeprowadzeniu kolejno złączy poprzez wycięcie kierownicy* Osłony pod kolumną kierowniczą . * Zespół przełącznika . Odblokować mocowania obracając o ćwierć obrotu (3) .Odsunąć dolne uchwyty (4) i przesunąć bsi (w dół) .Wypiąć białe i czerwone złącze (5) bsi i rozłączyć go .Rozłączyć : czarne złącze (6 stykowe) (6) po prawej stronie bsi (fioletowe przewody) .Wypiąć i rozłączyć : zielone złącze (2 styków) po prawej stronie bsi (fioletowe przewody) .Odłączyć złącze diagnostyczne (7) .Rozłączyć złącze sterowania (8) wysokości strumienia reflektorów .Przekładając rękę przez otwory nawiewów bocznych, wyciągnąć górny zacisk (9) bocznych osłon mocujących deski rozdzielczej .Zdemontować boczne osłony .Zdemontować 4 mocowania (10) .Wypiąć płytkę (11) w (A) w kierunku do środka deski rozdzielczej .Zdemontować 2 śrub mocujących (12) poprzecznej belki deski rozdzielczej na klimatyzatorze .Wyciągnąć z klimatyzatora wiązkę , dochodzącą do deski rozdzielczej .Zdemontować :* spinki (13)* wykładziny pod deską rozdzielczą (14)Zdemontować :* śruby mocujące (15)* kołki (16)* boczne tarcze konsoli (17)Wyczepić przewody powietrzne (18) .Zdemontować przewód powietrzny (19) .Zdemontować 2 śrub (20) złącza masy, umieszczonych po prawej i lewej stronie sterowania zmianą biegów .Rozłączyć złącze (1 czarne ścieżki (21)) .Zdemontować dolną śrubę mocującą (22) drążka reakcyjnego na tunelu .Zdemontować : 2 dolnych śrub mocujących (23) .Wypiąć i rozłączyć : czarne i czerwone złącze (24) na drążku reakcyjnym .Wypiąć złącza (25) .Zdemontować 4 śrub mocujących kolumny kierowniczej na poprzecznej belce deski rozdzielczej .Wypiąć zielone złącze (26), przymocowane do kolumny kierowniczej na poprzecznej belce deski rozdzielczej .Zdemontować śruby mocujące belki poprzecznej deski rozdzielczej, umieszczonej w głębi obudowy (gniazda) zestawu wskaźników .Zdemontować 2 bocznych śrub mocujących (27) poprzecznej belki deski rozdzielczej na strukturze .Dwie osoby potrzebne są do uniesienia deski rozdzielczej, aby można było wyjąć kołki centrujące .Uważać, aby nie naprężyć wiązek .Zdemontować deskę rozdzielczą przez drzwi kierowcy .3 - MONTAŻ :Do prawidłowego umieszczenia deski rozdzielczej, potrzebne są dwie osoby .Sprawdzić :* prawidłowe poprowadzenie wiązek* prawidłowe umieszczenie złączyPostępować w odwrotnej kolejności jak podczas demontażu .


Demonta___deski_rozdzielczej.rar > Deska rozdzielcza I.docx

DEMONTAŻ/MONTAŻ : OBICIE DESKI ROZDZIELCZEJUWAGA : Poduszka powietrzna pasażera demontowana jest wraz z obiciem deski rozdzielczej .Przestrzegać środków ostrożności dotyczących elementów pirotechnicznych . Przeprowadzić procedurę wyłączenia centralnego systemu poduszek powietrznych . 1 - DEMONTAŻ :Zdemontować tablicę rozdzielczą . Umieścić deskę rozdzielczą na czystym stanowisku roboczym .Zdemontować :* mocowania (1)* mocowanie (2) poduszki powietrznej pasażeraZdemontować mocowania (3) .Zdemontować mocowania (4) .Wypiąć i rozłączyć : złącze (5) .Wyciągnąć wiązkę poduszki powietrznej pasażera (6) z deski rozdzielczej .Za pomocą szczypiec dokręcić obie ścianki w każdej strefie wpięcia (7), aby je wypiąć .Włożyć szpachelkę (A) na końcu między obicie a deskę .Podważyć za pomocą szpachelki (A), aby wyciągnąć obicie deski rozdzielczej z 4 punktów wpięcia .Zdemontować obicie .KONIECZNIE : Wymiana elementów pirotechnicznych : Przeprowadzić procedurę kasowania . 2 - MONTAŻ :Ułożyć obicie sprawdzając prawidłowe poprowadzenie wiązki poduszki powietrznej pasażera .Mocno docisnąć w miejscach wpięcia .UWAGA : Upewnić się, czy obicie zostało prawidłowo wpięte na desce rozdzielczej .Kontynuować operacje montażu w kolejności odwrotnej do czynności demontażowych .Zamontować deskę rozdzielczą . Przeprowadzić procedurę uruchomienia centralnego systemu poduszek powietrznych . ja bym z lataniem dziur po poduszcze uwazal, bo jak ktos cos zle zrobi to w przypadku odpalenia poduchy pasazer moze miec nieciekawa mine jak dostanie odlamkami w twarz