Witam. Mimo iż odświeżam temat niczym archeolog, mam solucję dokładnie tego problemu. Należy zaktualizować firmware monitora. Mój monitor to Samsung SA300 (LS23A300BS/EN) i chodź nie ma dokładnie takiego modelu to jest bardzo zbliżony do jednego z listy. Update rozwiązał moje problemy. Instrukcja: Wgrywać należy w trybie 2 monitorowym na sprawnym PC lub laptopie. Ja wgrywałem poprzez złącze analogowe. Monitor MUSI być włączony podczas patchowania, chodź pokazuje tylko czarny ekran i ustawiony na wejście, którym go podłączyliśmy do PC. Jak już doprowadziliśmy do takiego stanu to instalujemy patcher. Potem restart, profilaktycznie sprawdzamy, czy monitor jest włączony i ustawiony. Patcher powinien się sam załączyć przy starcie systemu, jeśli się tak nie stanie, pomagamy mu ręcznie. Program ten sprawdza, czy mamy taki monitor i jak zacznie wgrywanie, zostawiamy go w spokoju na jakieś 15min w przypadku D-SUB. Gdy skończy się już wgrywanie monitor zostanie wyłączony, klikamy "zakończono" oraz włączamy go ręcznie. Od tej pory powinniśmy mieć ponownie sprawny monitor. Załączam działający patcher jako link oraz jako plik dla potomnych w razie jak by kiedyś zniknął. www.daitech.ca/samsungfirmware.rar Prawdopodobnie problem dotyczy następujących modeli: 19A200NW(T)/ZA 19A450BRT(BWT)/GO(ZA) 20A300BS(Y)/ZA 22A200BS(T)/ZA 22A300BS/ZA 22A350HS/ZA 22A460BSU/ZA 23A300BS/ZA 23A350BS/ZC 23A550HS/ZA 24A300BS/ZA 24A350HS/ZA 24A450BW(UWT)/ZA 24A460BSU/ZA 27A350HS/ZA 27A550HS/ZA Pozdrawiam!